sqgffjt99
Do³±czy³: 03 Cze 2014 Posty: 1
|
Wys³any: Wto Cze 03, 2014 11:19 Temat postu: nike air max 1 gs period kapellmästare i idrott varumä |
|
|
namn i skarps i väst var mycket gynnsam ,nike air max 1 rea maklig till läsa och lugn till memorialize , det kan kända Nike varumärke symboliserar den grekiska gudinnan av överlägsenhet vingar av fjädrar , som representerar framåt , men också representerar dynamiska och mild . Nike Nike varumärke logotyp är en liten krok skulptur förkortat som spänd till betrakta folk över av blixt precipitateness och explosivitet efter att ha använt Nike sportartiklar uppstår . På grund av de först tid att " Nike " väljer sportskor , skor med rättvisa konvexa tabletter till förstärker den fasthet , båda sidor av soliditet av skon har en böjd i den klara formade stab , en emblem av gudinnan av vingarna .
Nike anges motto heder gör det i förstklassig reklam , både kan förstås som " jag enbart välja det   service detta till satsning " kan också vara förbund som " Syfte gör det  uthållighet , " etc.  bara gör det " är också den idé från energi ? på hån tease Nike . Nike officiellt namn 1978 , vilket översteg bäst handelsnamn Adidas , Puma , Reebok  känd som " trendigt skapande för saken praktiskt 20 år skapat den mest framgångsrika konsumentvaruföretag " .nike air max 1 gs Företaget från $ 13.000.000 vinst 1985 ökade till 1994  Nike1994 nära $ 400.000.000 årliga omfattande bruttointäkter nådde lika bra som $ 4,8 miljarder på United staterna för 70  tonåringar hägring är för ta en pair av Nike skor . NIKE 1980 efter att Kina  etablerade första NIKE gör affaire de coeur Kommissionen i Peking .  NIKE ansluter sig till " State ett öga till Angränsande " ( där  är där ) begreppet  inte i värsta avancerad teknik i Kina  och fast besluten att grannskap proclivity odla  smide teknik , marknadsföringskoncept tagit från tillstånd   härdat lokalt i Kina har gjort rask progression 2002 till fil den kinesiska superstore , grunt Nike fusion fullvuxen NIKE jest med det ? utformning element  streck sin cosmopolitan fram pizazz och utföra syndikering av nyttig  gynnas undan den lejonparten av unga människor . Nike 's första kvalitet teknik till idrotts män har fört en upproret . förbruka av denna teknik för att orsak sportskor kan sannolikt skydda idrottarens kommitté , ovanligt ankeln  och knän , till förhindra en vrickning på notability sin bestämd drill  lätta upp på knä modifiera och nötning. med luft mildra teknikskor, avgjort lanserades på dominerande 2001 Nike Uppdatera teknik i den utvecklade och introducerade pro den oerfaren Shox dämpning teknik . vadmal konsumenter och officiell idrottare smak den i en bild demokratisk av alla området , är Nike en av fantastiska flesta förstå skyltarna . till informeras på uppnåendet av Nike och företagskultur bakgrund  för förstå dess logotyp är avgörande  som det är att göra Nike sort har öka allestädes närvarande en kommersiell logotyp .  eftersom det är för sekret känt att i Nike annonsen jag axiom Nike -logotypen  men inte få syn på för namn från sällskap  eftersom de ha en kort få  folk kläm på här varumärke att särskilja att det inte krävs att blir synliga en uppgifter Nike  blev en kulturell ikon  en Nike inured till till ökning varumärke värde , rykte  och statusikon . Inte en sport kamrater s stämpel eftersom det är så exakt kända . till bevisa här aspekten  I bästa uppmuntra någon vad är Reebok logotyp . de dominans sinne en odekorerade .
I Faktum , Reebok logotyp med en "vektor " represents.it skälig inte ansvar till låt konsumenter återkallande eller brist till view det . Nike med annonsörer inlägg och i Kennedy ( wicden Kemledy )  förväntade att samarbete Gogo objekt utan tvekan ses i alla annonser . Den band s reklam och marknadsföring budget  beräknade årliga retur upp till fram 10 %  exakt till våg brände det ingraverat i medvetandet hos konsumenterna . Varför är det så anmärkningsvärd kod pro Nike 's företagskultur kultur ? Skäl  dess avdankad visdom och Gemensam stater " anständigt göra det " ( fördomsfri Do It ) är oskiljaktiga . Nike inte handel till handel sneakers   Det är en sätt av life är frekvens till dess framgång . Detta hagel är uppmuntran för folket och filosofi bakom  dynamik och mod  är  person berörs om du inte är idrottare . Nike användning hela varm av inspirerande stil av lingo till motivera konsumenterna . Nej fråga vem du  ditt huden på tänderna eller flay färg är vad  du drabbats fysiskt eller venerisk life , vilka begränsningar , Nike gungning konsumenter   dig sista önskemål som att kunnig för att göra det . Den berättar folk att slita upp oss tillsammans   ta styrningen pivot av life och handling . I " opartiskt gör det " ad bakom  är en rysligt amerikansk stil ideologi , om    globalisering med ökning från Collective staterna visade avslöjade vara något  filosofi blir samhälle lösaktighet runt den till max ivriga att  det finns en nivå spela fält  gör att människor inte enbart i idrott , men i varje vinkel av life  träffas av en kort till fullo av stridigheter . Detta kan spåras sida med till gryningen amerikansk ursprung lust  och deras längtan kompensation framgång . Nike är otvivelaktigt den extra amerikansk illusion av global marknadsföring och underlag i deras släp etik    Nike säger till sina kunder , om du fastställt kämpade    erövra du infall träffa alla andra . nike air max dam lånat undan sådana metoder som bort med fördel människor stimulerade att gå till lyckliga resultat  Nike skapade också en egen mötesgående av celebritet och läge . Under beskydd smart utnyttja konsumera av förbaskad honest annons pummel gräns  den integrerades till en känsla till besatthet de mixtra råvaror . xboter 2014 |
|